Hogyan regisztrálhatok?

Az ügyfélfiók elkészítéséhez egyszerűen kattints a menüsorban található »Profil« ikonra vagy a láblécben található »Regisztráció« linkre, és töltsd ki a regisztrációs lapot.
Ügyfélfiókodat a főoldalon a fejlécben található »GLAMOUR BEUATY KLUB!« linkre kattintva is létre tudod hozni, az itt található »Regisztráció« linkre kattintva a megjelenő űrlap kitöltésével.
A sikeres regisztrációdat emailben igazoljuk vissza, amely már a WELCOME ajánlatot is tartalmazza.

Merülnek fel költségeim, ha a Glamour Beauty Parfüméria webshopjában regisztrálok?

Nem, a Glamour Beauty Parfüméria webshop tagsága most is és a jövőben is természetesen ingyenes.

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, ill. hogyan tudok az elfelejtett jelszavam helyett újat kérni?

Jelszavadat megváltoztatni a fiókodba belépve az oldal bal felső részén található »Fiókom« ikonra kattintva, a »Fiókadatok« menüpont alatt régi és új jelszavad megadásával tudod.
Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, a Bejelentkezés alatt kattints az Elfelejtettem a jelszavam. linkre.
Ezt követően e-mail címed megadása után az általunk küldött e-mailben található linkre kattintva tudsz új jelszót beállítani.

Szerkeszthetem önállóan az adataimat?

Igen. Adataidat a fiókodba belépve az oldal bal felső részén található »Fiókom« ikonra kattintva tudod szerkeszteni.

Hogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?

Amennyiben fiókodat törölni szeretnéd, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@glamourbeauty.hu e-mail címen.

Hogyan lehetek Glamour Beauty Klubtag?

Teljeskörű Glamour Beauty Klubtag a www.glamourbeauty.hu webshopban történő regisztrációval és hírlevél feliratkozással lehetsz.

Milyen kedvezményeket kapok Klubtagként?

A sikeres regisztrációdat visszaigazoló emailben üdvözlésképpen egy WELCOME ajándékszett beváltására jogosító kupont küldünk, melyet az első 8 000 Ft feletti vásárlásodkor érvényesíthetsz.
A születésnapod hónapjában pedig egy általad választott terméket 50% kedvezménnyel vásárolhatsz meg.
A hírlevélre történő feliratkozás esetén pedig tovább különleges ajándékakciókkal, kedvezményekkel és shopping napokkal várunk.

A kedvezmény elérhető offline is?

Nem, a Klubtagsági kedvezmény kizárólag a Glamour Beauty Parfüméria webshopjában érhető el.

Hogyan tudom a Klubtagsági előnyeimet érvényesíteni?

Nem kell mást tenned, mint bejelentkezni felhasználói fiókba a felhasználói adatok megadásával (email-cím és jelszó), és a megadott kuponkódokkal vagy egyéb megjelölt feltétel szerint érvényesíteni a Klubtagsági ajánlatokat.

Tudom utólag érvényesíteni a Klubtagsági előnyeimet?

Nem, sajnos nincs lehetőség a Klubtagsági ajánlatok utólagos érvényesítésérére. Az ajánlatok mindig a megadott kuponkódokkal vagy egyéb megjelölt feltételek szerint érvényesíthető a vásárlás alkalmával.

Törölhetem a fiókomat?

Regisztrált Vásárlói (Klubtag) fiók törlését bármikor kezdeményezheted.
Nem kell mást tenned, mint küldeni egy e-mailt az info@glamourbeauty.hu címre. A Felhasználói fiókodat az e-mail beérkezése után, a következő 5 munkanapon belül töröljük. A regisztráció törlésével egyidőben elveszíted adataidat, vásárlási előzményt és minden kedvezményed.
Felhívjuk figyelmedet, hogy a felhasználói fiók törlése nem jár együtt a hírlevélről való leiratkozással!

Hogyan tudok rendelni?

A rendelés igazán egyszerű: miután a kosaradba tetted a kívánt termék(ek)et, a Kosár oldalon a »Tovább a pénztárhoz« gombra kattintva adhatod meg a számlázási és szállítási, valamint fizetési információkat.

Amennyiben rendelkezel felhasználói fiókkal javasoljuk, hogy a felhasználói adatok megadásával (email-cím és jelszó) lépj be fiókodba, a gyorsabb vásárlás érdekében. A »Pénztár« oldalon a szállítási és számlázási adatok, a fizetési mód megadása után a »Rendelés elküldése« gomb megnyomásával zárhatod le a rendelésed. Amennyiben a bankkártyás fizetést választottad a »Rendelés elküldése« gomb megnyomását követően kerül sor a fizetésre.

A leadott rendelésről legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló levelet küldünk a Vásárló e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait.

Mit kell tennem, ha a rendelésemről nem kaptam visszaigazoló emailt?

A leadott rendelésről legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló levelet küldünk a Vásárló e-mail címére.
Amennyiben nem érkezik meg, kérjük jelezd ezt nekünk e-mailben az info@glamourbeauty.hu e-mail címen.

Rendelhetek telefonon is?

Jelenleg sajnos nincs lehetőség arra, hogy az Glamour Beauty Parfüméria webshopjában telefonon rendelj.
Az ügyfélszolgálatunk azonban szívesen segít a felmerülő kérdésekben legyen szó online rendelésről, reklamációról vagy visszaküldésről.

Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?

A Glamour Beauty Parfüméria webshopjában nincs szükség vásárlói fiókra a rendelés leadásához.
Rendelés leadására regisztráció nélkül is van lehetőség.

Van minimális rendelési érték?

Nem, nincs minimális rendelési érték a Glamour Beauty Parfüméria webshopjában, azonban 15.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes házhozszállítást biztosítunk.

Van maximális rendelési érték?

Nincs a rendeléseknek felső határa a Glamour Beauty Parfüméria webshopjában.

Hány nap alatt érkezik meg a rendelésem?

Rendelésed a leadástól számított 3 munkanapon belül érkezik meg. Kérjük vedd figyelembe, hogy a promóciós időszakok alatt (Black Friday, Karácsony, Valentin nap, stb.) ez a határidő minimálisan meghosszabbodhat.

Hogyan tudom megnézni az eddigi rendeléseimet?

Az eddigi rendeléseidnek megtekintéséhez jelentkezz be a www.glamourbeauty.hu oldalon az email-címeddel és jelszavaddal! Bejelentkezést követően a »Fiókom« ikonra kattintva a »Rendelések« menüpont alatt találod meg az eddigi rendeléseidnek felsorolását.

Hogyan tudom törölni a rendelésemet?

Rendelésed telefonon vagy emailben a rendelésszám megadásával tudod törölni.
Ügyfélszolgálatunkat a hétfőtől péntekig 9-17 óra között érheted el a +36-20-438-33-81-es telefonszámon vagy az info@glamourbeauty.hu e-mail címen.

Megváltoztathatom a szállítási címemet egy már leadott rendelés esetén?

Igen. Egy, már leadott rendeléshez kapcsolódó szállítási címet telefonon vagy emailben a rendelésszám megadásával tudod megváltoztatni. Ügyfélszolgálatunkat a hétfőtől péntekig 9-17 óra között érheted el a +36-20-438-33-81-es telefonszámon vagy az info@glamourbeauty.hu e-mail címen.

Elfogadnak külföldi rendeléseket is?

A Glamour Beauty parfüméria webshopjában leadott rendeléseket jelenleg kizárólag magyarországi lakcímekre tudjuk kiszállítani.

Mi történik a rendelésem lezárását követően?

Az elküldött rendelés megérkezéséről legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló levelet küldünk a Vásárló e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait.
Amennyiben rendeléseddel kapcsolatban kérdésed van, ügyfélszolgálatunkat a hétfőtől péntekig 9-17 óra között érheted el a +36-20-438-33-81-es telefonszámon vagy az info@glamourbeauty.hu e-mail címen.

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?

Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésed helyesen adtad-e le, akkor azt az általunk e-mailben kiküldött rendelés-visszaigazolásban tudod megnézni. Emellett regisztráció esetén bejelentkezést követően a »Fiókom« ikonra kattintva a »Rendelések« menüpont alatt találod meg az eddigi rendeléseidet. Amennyiben kérdésed lenne rendeléseddel kapcsolatban ügyfélszolgálatunkat a hétfőtől péntekig 9-17 óra között érheted el a +36-20-438-33-81-es telefonszámon vagy az info@glamourbeauty.hu e-mail címen.

Mobil eszközökkel is rendelhetek?

Természetesen okostelefonodról vagy tabletedről az is rendelhetsz nálunk. Ehhez egyszerűen látogass el a Glamour Beauty Parfüméria webshopjába a mobil internetes keresőd segítségével!
A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre optimalizáltuk.

Milyen fizetési módokat fogadnak el?

A következő fizetési módok közül választhatsz:
-MasterCard,
-Maestro,
-Visa,
-Visa Elektron,
-V Pay,
-utánvétes fizetés (bankkártya és készpénz).

Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

A számlát nyomatott formában a rendeléseddel együtt kapod kézhez.

Megkaphatom a rendelésemet a vállalkozásom nevére?

Igen, ebben az esetben a Pénztár oldalon a cégnév és adószám mező kitöltése kötelező.

Fizethetek részletekben?

Jelenleg sajnos részletfizetésre nincs lehetőség.

Kapok visszaigazolást a beérkező fizetésről?

Amennyiben a bankkártyás fizetést választottad fizetési módként, akkor a rendelés csak egy eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésző ablakában jelenik meg.
Utánvétes fizetés esetén a fizetési folyamat a küldeménynek a logisztikai szolgáltatónk általi átadásával fejeződik be.

Mikor terhelik meg a hitel-, vagy bankkártyámat?

Hitel-, vagy bankkártyádat a rendelés leadásakor terheljük meg a rendelés végösszegével.

Miért utasították el a hitel-, vagy bankkártyás fizetésemet?

Ha nem lehetséges egy hitel-, vagy bankkártyával történő fizetés, annak különböző okai lehetnek. Például általános technikai probléma, helytelen kód megadása, a kártya érvénytelensége, a hiányzó felülvizsgálat stb. Ez esetben kérjük ellenőrizd az adatokat, és próbáld meg újra leadni a rendelésed.

Hol találom a hitelkártyámon a biztonsági kódot?

A háromjegyű biztonsági kódot a hitelkártya hátoldalán található.

Milyen szállítási költségek merülnek fel?

A 15.000 Ft végösszeg feletti rendeléseket díjmentesen kiszállítjuk*.

15.000 Ft alatti rendelések kiszállítási díja:

  • GLS futárszolgálat: 1.600 Ft
  • GLS csomagpont: 1.200 Ft
  • Amennyiben utánvétes fizetési lehetőséget választ a GLS Futárszolgálattal történő utánvétes rendelések kiszállítása +350 Ft extra költséggel jár

*Amennyiben a rendelés összértéke eléri a 15.000 Ft-os ingyenes szállításhoz szükséges minimum értékhatárt, azonban a fizetés nem előre bankkártyával, hanem az utánvét lehetőségét választva történik, a 350 Ft-os utánvéti költség ebben az esetben is felszámításra kerül.

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

A rendelések a leadástól számított 3 munkanapon belül kerülnek kiszállításra.

*Kérjük, vedd figyelembe, hogy a promóciós időszakok alatt (Black Friday, Karácsony, Valentin nap, stb) ez a határidő minimálisan meghosszabbodhat.

Mely csomagküldő szolgáltatóval küldik ki a csomagomat?

A rendeléseket kiszállítását a GLS Futárszolgálat végzi. A kézbesítés munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik.
A kiszállítással kapcsolatban a GLS ügyfélszolgálatán tudsz érdeklődni a 06-29-88-67-00 telefonszámon 07:00-20:00 óra között.

Kérhetem a csomagomat egy későbbi/fix időpontra?

Sajnos erre jelenleg nincs lehetőség. A rendeléseket a beérkezés időpontjában elkezdjük feldolgozni, és a leadástól számított 3 munkanapon belül kiszállítjuk.

Mi a teendő, ha nem tudtam átvenni a futártól a rendelésem?

A GLS Futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Kétszeri sikertelen kézbesítés esetén a GLS visszaszállítja a csomagot az Interlog Kft. raktárába.
Az át nem vett csomagok szállítási költsége a vásárlót terheli.

Kérhetem a csomagomat csomagpontra is?

Igen, kérheted. Ebben az esetben a Kosár vagy a Pénztár oldalon a szállítási opciók közül válaszd a GLS csomagpont lehetőséget és a Pénztár oldalon válaszd ki a kívánt csomagpontot.

A rendelés csomagpontra történő kiszállításának díja 1.200 Ft.
Utánvétes fizetési lehetőség választása esetén +350 Ft az utánvét díja.

A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?

Igen, kérheted, hogy a megrendelésedet a számlázási címtől eltérő címre szállítsuk. Ehhez a Pénztár oldalon a Számlázási adatok alatt egyszerűen kattints a »Szállítás másik címre?« mezőbe, és add meg a kívánt szállítási címet!

Mi a teendő, ha nem kapom meg a rendelésem?

Amennyiben 5 munkanapon belül nem kaptad meg a rendelésed, kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat az info@glamourbeauty.hu e-mail címen vagy a +36-20-438-33-81-es telefonszámon hétfőtől péntekig 9-17 óra között.

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?

Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésed helyesen adtad-e le, akkor azt az általunk e-mailben kiküldött rendelés-visszaigazolásban tudod megtenni. Emellett regisztráció esetén bejelentkezést követően a »Fiókom« ikonra kattintva a »Rendelések« menüpont alatt találod meg az eddigi rendeléseidet. Amennyiben kérdésed lenne rendeléseddel kapcsolatban keresd bátran ügyfélszolgálatunkat a hétfőtől péntekig 9-17 óra között a +36-20-438-33-81-es telefonszámon vagy az info@glamourbeauty.hu e-mail címen.

Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

Igen. Amennyiben meg szeretnéd változtatni a szállítási címet egy, már leadott rendelés esetén, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@glamourbeauty.hu e-mail címen vagy a +36-20-438-33-81-es telefonszámon hétfőtől péntekig 9-17 óra között.

Mit tehetek, ha sérült terméket kapok?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült vagy hibás, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@glamourbeauty.hu e-mail címen, hogy mielőbb orvosolni tudjuk a problémát. E-mailedben kérjük, hogy add meg rendelésszámod, és a termék cikkszámát.

Mit tehetek, ha sérült terméket kapok?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült vagy hibás, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@glamourbeauty.hu e-mail címen, hogy mielőbb orvosolni tudjuk a problémát.
E-mailedben kérjük, hogy add meg rendelésszámod, és a termék cikkszámát.

Visszaküldhetem a terméket, ha már kibontottam?

Nem, sajnos erre nincs lehetőség. Kizárólag sértetlen, zárt csomagolású termék visszaküldésére van lehetőség!

Hogyan küldöm el a visszárut?

A csomag visszaküldése minden esetben a Vásárlót terheli. A kifogásolt terméket a Vásárló postai úton, vagy futárszolgálattal juttathatja vissza a terméket a cég részére az elállási nyilatkozattal együtt.
Kérjük, hogy visszaküldési igényét előzetesen mindenképpen egyeztesse ügyfélszolgálatunkkal a további részletek végett.

Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?

Abban az esetben, ha egy általunk küldött termék a szállítás során megsérült, kérjük keresd fel ügyfélszolgálatunkat az info@glamourbeauty.hu e-mail címen, hogy mielőbb orvosolni tudjuk a problémát.
E-mailedben kérjük, add meg rendelésszámod, és a termék cikkszámát.

Mennyi időn belül adhatom vissza a terméket?

A termék visszaküldésére a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül van lehetőség.
Amennyiben terméket szeretnél visszaküldeni kérjük keresd fel ügyfélszolgálatunkat az info@glamourbeauty.hu e-mail címen vagy munkanapokon 09:00-17:00 óráig telefonon, hogy reklamációs folyamat részletei egyeztetésre kerüljenek. (Csere, visszaszállítás, visszavásárlás… stb.).

Fizetnem kell a visszaküldésért?

Igen, a visszaküldés költsége a Vásárlót terheli.

Kapok visszaigazolást arról, hogy megérkezett a visszárum?

A termék beérkezéséről nem küldünk értesítést, de 5 munkanapon belül elindítjuk a rendelés összegének visszautalását, vagy felvesszük Veled a kapcsolatot.

Milyen úton kapom vissza a pénzem?

Visszatérítéskor az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja.

Mennyi ideig tart általában, amíg a visszárumat jóváírják?

Az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a rendelés összegét.

Hogyan váltom be a kuponomat?

Ha van kuponod, akkor ezt az alábbi módokon válthatod be:

  1. Kattints a képernyő jobb felső sarkában található kosár ikonra majd a kiválasztott termékek alatt, a »kuponkód« mezőbe írd be a kuponkódot. Végül kattints a »Kupon beváltása« gombra.
  2. A Pénztár oldal tetején kattints a »Van kuponod? Kattints ide a kód megadásához!« linkre, majd a megjelenő mezőbe írd be a kuponkódod, és kattints a »Kupon beváltása« gombra.

Amennyiben a kupon megadását követően nem látod a kuponhoz tartozó kedvezményt/ajándék terméket fordulj bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz, amelyet hétfőtől péntekig 9-17 óra között érheted el a +36-20-438-33-81-es telefonszámon vagy az info@glamourbeauty.hu e-mail címen.

Felhasználhatom utólag a kuponomat egy meglévő rendelésemhez?

Sajnos kupont egy, már korábban leadott rendeléshez nem lehet felhasználni. Ha elfelejtetted beváltani a kuponodat, akkor egyszerűen használd fel azt a következő rendelésedhez!

Nem működik a kuponkódom, mi lehet ennek az oka?

Amennyiben a kuponkód nem működik, akkor annak az alábbi okai lehetnek:

  1. A kupont már beváltották, és ezzel a kuponkód felhasználásra került.
  2. A kupon minimális és/vagy maximális rendelési értékhatárhoz kötött.
  3. A kupont nem lehet minden márkára/termékcsoportra felhasználni.
  4. A kupon felhasználási ideje lejárt.

Ha a kuponkódod valamilyen más okból kifolyólag nem működik, fordulj bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz, amelyet hétfőtől péntekig 9-17 óra között érheted el a +36-20-438-33-81-es telefonszámon vagy az info@glamourbeauty.hu e-mail címen. Kérjük, hogy ehhez tartsd készenlétben a kuponkódod!

Kérhetem, hogy a kupont készpénzben fizessék ki?

A kuponok készpénzben történő kifizetésére nincs lehetőség.

Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

Hírlevelünkre az weboldalunk alján neved és email címed megadásával, valamint az Adatkezelési tájékoztató elfogadásával tudsz feliratkozni. Ezt követően egy aktiváló linket tartalmazó visszaigazoló e-mailt küldünk, mellyel meg tudod erősíteni feliratkozási szándékodat.

A hírlevél feliratkozásodért cserébe 10% kedvezményt adunk a következő vásárlásodból!

Miért nem kapom meg a hírlevelet, pedig feliratkoztam rá?

A hírlevélre való feliratkozást követően kapsz egy aktiváló linket tartalmazó visszaigazoló e-mailt. A linkre kattintva néhány lépésben tudod megerősíteni a feliratkozásod.
Amennyiben nem kapod meg a visszaigazoló e-mailt, annak egyik oka az lehet, hogy az a spam mappába került.
Amennyiben a feliratkozás megerősítése ellenére sem kapsz hírlevelet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@glamourbeauty.hu e-mail címen.

Milyen gyakran kapok hírlevelet?

A hírlevelünk változó időközönként küldünk ki. Hírlevelünkre feliratkozva elsőként értesülhetsz új termékeinkről, különleges ajánlatainkról és szépségápolási híreinkről.

Mit tehetek abban az esetben, ha technikai problémáim adódnak az oldalon?

Technikai probléma esetén kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal hétfőtől péntekig 9-17 óra között a +36-20-438-33-81 telefonszámon vagy az info@glamourbeauty.hu e-mail címen.

Mit tehetek, ha reklamálni szeretnék?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor reklamálhatsz a termék miatt az ügyfélszolgálatunkon hétfőtől péntekig 9-17 óra között a +36-20-438-33-81 telefonszámon vagy az info@glamourbeauty.hu e-mail címen.
A visszaküldéssel kapcsolatos valamennyi információt megtalálod a »Hogyan küldök vissza egy terméket?« kérdés alatt.

Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a Glamour Beauty Parfüméria webshop ügyfélszolgálatával?

Ügyfélszolgálatunkat hétfőtől péntekig 9-17 óra között a +36-20-438-33-81 telefonszámon vagy az info@glamourbeauty.hu e-mail címen tudod elérni.

Kérdésed van?

Írj nekünk!