A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza az Interlog Kft. (továbbiakban: Üzemeltető) által üzemeltetett Glamourbeauty.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit. Csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, megkötése kizárólag elektronikus formában történik meg.

Az általános szerződési feltételek elfogadása

A vásárlás során, aki a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni (továbbiakban: Vásárló), a rendelés véglegesítésekor látható jelölő négyzet kiválasztásával fogadja el az ASZF-et. Az ÁSZF elfogadása esetén a Vásárló és az Üzemeltető között szerződés jön létre, az ÁSZF elfogadása nélkül nem lehet vásárolni.

Az ÁSZF elfogadása nélkül a Vásárló nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem küldheti el megrendelését.

Webáruházon keresztül csak 16. életévét betöltött személy rendelhet. A Vásárló az ÁSZF elfogadásával elismeri, hogy a 16. életévét beöltötte.

A Webáruházunk működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdésekben Ügyfélszolgálatunk készséggel rendelkezésére áll.
Telefonos Ügyfélszolgálat: +36-20-438-33-81 (hétfőtől péntekig 09:00-17:00 óra között).

  1. Az Üzemeltető adatai

Cégnév: Interlog Kft.

Székhely: 1139 Budapest, Váci út 95.

Levelezési cím: 1139 Budapest, Váci út 95.

Bankszámlaszám: 10700440-42843809-51100005

Adószám: 10484940-2-41

Cégjegyzékszám: 01-09-696469

Nyilvántartást vezető hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

E-mail: info@glamourbeauty.hu

Telefon: +36-20-438-33-81 (hétfőtől péntekig 09:00-17:00 óra között)

Az Üzemeltető az értékesítés során a saját nevében jár el.

  1. Vásárlás, szerződés

A Webáruház szépségápolási-, higiéniai- és aromaterápiás termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

Vásárlásra lehetőség van regisztrált Vásárlóként (továbbiakban: Klubtag) vagy regisztráció nélkül, Vendégként is.

Az Webáruházban található termékadatok, fotók, leírások az Üzemeltető tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása és felhasználása csak az Üzemeltető előzetes engedélyével lehetséges.

A megjelenített termékek kizárólag a http://glamourbeauty.hu weboldalon keresztül rendelhetők meg.

2.1. Regisztráció és kedvezmények

A regisztráció során a Vásárló (Klubtag) személyes Felhasználói fiókot hozhat létre, mely során a vezeték- és keresztnevet, e-mail címet, telefonszámot, szállítási és számlázási címet (közterület, település, irányítószám, utca, házszám) kell beírnia. Meg kell adnia továbbá születési dátumának hónapját és napját, amely alapján értesíteni tudjuk a születésnapjára szabott akciónkról!
Meglévő regisztrációval rendelkező vásárlóként a születésnapi kedvezmény igénybevételéhez a regisztráció kiegészítése szükséges!

A regisztráció során a Klubtag tudomásul veszi és – az erre szolgáló jelölőnégyzetek kipipálása útján – kifejezetten elfogadja az ÁSZF-et, valamint az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.

Az Üzemeltető a regisztrációról e-mailben aktiváló linket küld a Vásárlónak, amelynek segítségével a Vásárló véglegesítheti regisztrációját. Tehát a regisztrációját e-mailben meg kell erősítenie. Sikeres regisztrációt követően a Klubtag bejelentkezhet Webáruházunkba, ezt követően pedig elkezdheti a rendelést.

Új belépőként a regisztrációt követően kapni fog tőlünk egy emailt, amely üdvözlésképpen egy AJÁNDÉK Welcome Szett beváltására jogosítja fel a vásárlót első vásárlása alkalmával a webshopban, amennyiben a vásárlás értéke meghaladja a 8000 Ft-ot.

A születésnapi kedvezmény keretében egy évben egyszer minden Klubtag 50% kedvezménnyel vásárolhat meg egy általa szabadon választott terméket a webshopunkban. A beváltásra jogosító egyéni kódot emailben kapja meg a vásárló a születésnapja hónapjában, és az e-mailben feltüntetett időintervallumon belül használhatja fel.
Amennyiben a vásárló nem regisztrált az oldalon, vagy nem töltötte ki a születésnapot jelölő részt, nem áll módunkban a kedvezményes kuponkódot elküldeni.

Klubtagjaink mindemellett folyamatosan megújuló ajándékakciókat és időszakos kedvezményeket vehetnek igénybe, valamint email útján meghirdetett exkluzív shopping napokon vehetnek részt. Ezek igénybevételéhez a hírlevélre való feliratkozás szükséges.

2.2. Megrendelés Vendégként

A Vásárlónak lehetősége van arra is, hogy regisztráció és Felhasználói fiókot létrehozása nélkül, Vendégként hozzon létre megrendelést.

2.3. Vásárlás menete

A termék kiválasztásához és a bevásárlókosár létrehozásához tehát nem szükséges belépnie vagy regisztrálnia. Az egyes termékek oldalán, illetve termék kategóriák oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt, adott esetben termékleírást, kiszerelést, termékösszetevőket és láthatja a termék bruttó bolti árát. A termékoldalon kiválaszthatja a megrendelni kívánt darabszámú terméket (az alapértelmezett darabszám 1 db). Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.

A kiválasztott terméket a „Kosárba” gombra kattintva helyezheti a „Bevásárlókosár”-ba. A „Folytatom a vásárlást” menüpontra kattintva folytathatja a keresést és létrehozhatja a megrendelni kívánt termékek listáját vagy megkezdheti a rendelés véglegesítését, amely három lépésből áll.

2.4. Bevásárlókosár

A megvásárolni kívánt terméke(ke)t a „Kosár” gomb megnyomásával helyezze a Bevásárlókosárba. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni a jobb fölső sarokban lévő „Kosár” gombra kattintva láthatja a megrendelni kívánt termék megnevezését, az egységárát, változtatni tudja a +/- gombbal a rendelt mennyiséget, alatta látja az összesített bruttó árat termékenként, az esetleges kedvezményt, az összes rendelendő tétel bruttó végösszegét. A rendelési mennyiséget a termék sorában tudja módosítani. A „Kosár ürítése” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát törölni tudja.

2.5. Fizetési és szállítási mód kiválasztása, kuponkód érvényesítése

A „Kosár” oldalán választhatja ki a fizetési és szállítási módot. A kiválasztott mód mellett láthatja a fizetési, illetve szállítási móddal kapcsolatos fizetendő esetleges plusz költségeket.

Ha rendelkezik kedvezményes kuponkóddal, azt itt érvényesítheti. Írja be a kuponkódot a megjelölt helyre és kattintson az „OK” gombra. A „Még nem végeztem, folytatom a vásárlást” gombbal visszatérhet a termékekhez, majd bármikor újra megnyithatja Bevásárlókosarát.

Amennyiben rendelkezik regisztrációval, be tud jelentkezni. Amennyiben korábban nem adta meg telefonszámát, akkor itt a gördülékeny szállítás érdekében kötelező beírni. Rendelését csak természetes személy adhat le. Regisztrált Vásárló (Klubtag), Felhasználók esetén a rendszer automatikusan kitölti a korábban megadott adatokkal a rendelési felületet.

Amennyiben nem regisztrált Vásárló, az alábbi adatok megadása szükséges a rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, illetve telefonszám, szállítási és számlázási címet (közterület, település, irányítószám, utca, házszám) a rendelés sikeres célba érkezése miatt, amely adatok a rendelés teljesítést követő 30 napon belül törlésre kerül.

A „Kosár” tartalma alatt láthatja a megrendelt termékeket, azok egységárát, a rendelt mennyiséget, a bruttó összesített árat, a fizetéssel, szállítással kapcsolatos költségeket, az esetleges engedményt és a minden költséget tartalmazó fizetendő bruttó végösszeget, számlázási és szállítási nevét és címét, valamint email-címét és telefonszámát, ezeket bármikor tudja korrigálni.

2.6. Visszaigazolás a rendelésről

Az elküldött rendelés megérkezéséről legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló levelet küldünk a Vásárló e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg a megadott időn belül, a Vásárló nem köteles a megrendelt termékek átvételére.

2.7. A megrendelt áru kiszállítása

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungária Kft. (továbbiakban: GLS) teljesíti.

A csomag kiszállításának maximális határideje a megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanap, kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Kiszállítás kizárólag magyarországi címre történik. Kérjük, vegye figyelembe, hogy egyes promóciós időszakokban (Black Friday, Karácsony, Valentin nap) a szállítási idő meghosszabbodhat.

Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni a gördülékeny kiszállítás érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók!
Ennek a szállítási módnak a díja 1600,- Ft.
Utánvét díja nem előre fizetés esetén +350,- Ft.

Utánvétes szállítás esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak készpénzben vagy bankkártyával kell kifizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson, illetve a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot! Reklamációját csak így tudjuk érdemben kezelni.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezze Ügyfélszolgálatunkon.

Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég nevét és a kiegészítő cím adatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is.

A GLS futár a kiszállítás előtt jelentkezni fog a Vásárló által megadott telefonszámon. A csomagfeladást követően, várhatóan akár másnap, megkapja rendelését, ezt megelőzően a Vásárló kapni fog egy SMS-t a kiszállítás várható időpontjáról.
A kiszállítás pontos időpontjáról a GLS Ügyfélszolgálatán tud érdeklődni a 06-29-88-67-00 telefonszámon 07:00-20:00 óra között. A GLS Futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Kétszeri sikertelen kézbesítés esetén a GLS visszaszállítja a csomagot az Interlog Kft. raktárjába.
Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

2.8. A megrendelt áru GLS CsomagPonton történő átvétele

A Vásárló a megrendelt árut személyesen átveheti a GLS CsomagPontokon, amennyiben a Vásárló előbb beállítja a “Szállítás GLS CsomagPont” opciót, majd választ a GLS CsomagPont-ok listájából.
Ennek a szállítási módnak a díja 1.200,- Ft.
Utánvét díja nem előre fizetés esetén +350 Ft.

Utánvétes szállítás esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak készpénzben vagy bankkártyával kell kifizetni.

Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található, amelyek jól megközelíthetőek, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben.

A legtöbb átvevőhely hosszú nyitvatartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. A GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitvatartási idejét.

Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak. További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.

Az interneten vásárolt áruhoz tartozó számla és garancialevél (ha tartozik az áruhoz) a csomagban található.

Amennyiben a Vásárló a házhozszállítás lehetőségét választja, ajánlatunk értelmében a 15.000 Ft feletti rendeléseket ingyenesen szállítjuk ki!
(amennyiben a vásárló eléri az ingyenes szállításhoz szüksége 15.000 Ft-os minimum költséghatárt, azonban az utánvét lehetőségét választja, a 350,- Ft-os utánvét költség ebben az esetben is felmerül.)

  1. Felhasználói fiók törlése

A regisztrált Vásárló (Klubtag) Felhasználói fiókjának törlését bármikor kezdeményezheti a Vásárló. Nem kell mást tennie, mint az info@glamourbeauty.hu címre egy e-mailt küldeni. A Felhasználói fiókját az e-mail beérkezése után, a következő 5 munkanapon belül töröljük. A regisztráció törlésével egyidőben elveszíti adatait, vásárlásainak előzményeit és minden kedvezményét. Felhívjuk figyelmét, hogy a felhasználói fiók törlése nem jár együtt a hírlevélről való leiratkozással!

A jelen pontokban leírt megrendelés alapján létrejött szerződés interneten kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, melyet az Üzemeltető rögzít, és a szerződés utóbb az Üzemeltetőnél hozzáférhető. A szerződésben foglalt személyes adatait törvényi kötelezettségeink teljesítése érdekében a jogszabályban meghatározott határidőig kötelesek vagyunk megőrizni.

  1. Adatvédelem

A Webáruház minden esetben a Vásárló által megadott számlázási és szállítási, valamint születési dátumból megadott adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást a Webáruház nem végez, kizárólag a Vásárló írásbeli, e-mailes bejelentése/kérése alapján, illetve amennyiben valamiért nem felelnek meg a számlázási adatok, úgy telefonon történő értesítést/egyeztetést követően van lehetőség. Nagyon fontos, hogy az adatok pontosak legyenek, ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését, a pontos számlázást és a regisztrációval járó kedvezmények igénybevételét. Az adatok ellenőrzésére, avagy adatmódosításra a rendelés feladása közben és a feladást követően is van mód, ez utóbbihoz azonban vegye fel a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon a Webáruház ügyfélszolgálatával.

A Vásárló adatait a Webáruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja a Vásárló által megismert és elfogadott Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltak szerint.

  1. Garancia

A webáruház a márkák hivatalos, kizárólagos magyarországi forgalmazójával áll szerződésben, így a termékek eredetisége teljes mértékben garantált.

Ha véletlenül mégis valamilyen problémája támad a termékkel, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel a Webáruház ügyfélszolgálatát (az info@glamourbeauty.hu e-mail címen vagy munkanapokon 09:00-17:00 óráig telefonon), hogy egyeztessék a reklamációs folyamat részleteit. (Csere, visszaszállítás, visszavásárlás… stb.).

A visszaszállítás minden a Vásárló feladata. Előzetes egyeztetés után, valamint az Elállási nyilatkozat kitöltésével a Vásárló küldi vissza a kifogásolt terméke(ke)t a az Üzemetető székhelyére. Kérjük, hogy ezzel kapcsolatban minden esetben egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.
A bankkártyával előre kiegyenlített termékek ellenértékét az Üzemeltető a termék(ek) visszaérkezését követően a Vásárló részére visszautalja.

  1. Árak

A termék/szolgáltatás mellett feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek vételára ugyanakkor nem tartalmazza a kiszállítás költségét valamint az esetleges utánvét költségét, ez azonban a rendelést összesítő oldalon feltüntetésre kerül.

  1. Elállás felmondás

Vásárló a termék átvételétől (ideértve a Vásárló által feljogosított személy általi átvételt) számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a létrejött szerződéstől.

Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (amelyre vonatkozó mintát megtalál az ÁSZF végén) köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 1139 Budapest, Váci út 95., Interlog Kft. vagy az info@glamourbeauty.hu e-mail címre.

A Vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, az elállásról való tudomásszerzést követően haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ide nem értve a termék visszaküldésének közvetlen költségét.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Vásárló köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül hibátlan és bontatlan állapotban postai úton visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. Amennyiben a termék bontott, hibás vagy használt állapotban érkezik, vagy  14 napos határidő leteltét követően, a termék árát nem áll módunkban visszatéríteni.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli. A Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Kizárólag sértetlen, zárt csomagolású termék visszaküldésére van lehetőség!

  1. A panaszkezelés módja

Fogyasztói panaszügyintézés írásban, illetve telefonon történik (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján), az alábbi címre: 1139 Budapest Váci út 95., Interlog Kft. vagy az info@glamourbeauty.hu e-mail címre vagy az alábbi telefonszámon +36-20-438-33-81 hétfőtől péntekig 09:00-17:00 óra között.

A Vásárló az Üzemeltetőnek az áru forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti az Üzemeltetővel. Az Üzemeltető a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja.

Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

Az írásbeli panaszt az Üzemeltető a beérkezését követően huszonöt napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vásárlónak megküldi, elsősorban a Vevő által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját az Üzemeltető indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén az Üzemeltető köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve az Üzemeltető székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.

A leszállított termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos esetleges fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében kérelmet terjeszthet elő a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti, ennek hiányában a Vállalkozás székhelye szerinti illetékes békéltető testületnél.

Az Üzemeltető vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.

Tel: 06 (1) 488-2131

Fax: 06 (1) 488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

  1. Az Üzemeltető szolgáltatásának korlátai

Vásárló tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Webáruház folyamatos üzemeltetése az Üzemeltető előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. Az Üzemeltető ennek megfelelően nem garantálja s weblap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg, hogy a szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.

Üzemeltető jogosult a szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni. Erről – amennyiben lehetséges – előzetesen tájékoztatja a felhasználókat.

Üzemeltető csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.

  1. Záró rendelkezések

A jelen Általános szerződési feltételek magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.

A jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései megfelelően irányadók.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Interlog Kft.

1139 Budapest, Váci út 95.

vagy

info@glamourbeauty.hu

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A megrendelés száma:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) számlaszáma, amire a visszatérítést kérni:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíralapon tett nyilatkozat esetén)