Felhasználói fiók kezelése

Hogyan regisztrálhatok?

Az ügyfélfiók elkészítéséhez egyszerűen kattints a menüsorban található »Profil« ikonra vagy a láblécben található »Regisztráció« linkre, és töltsd ki a regisztrációs lapot.
Ügyfélfiókodat a főoldalon a fejlécben található »GLAMOUR BEUATY KLUB!« linkre kattintva is létre tudod hozni, az itt található »Regisztráció« linkre kattintva a megjelenő űrlap kitöltésével.
A sikeres regisztrációdat emailben igazoljuk vissza, amely már a WELCOME ajánlatot is tartalmazza.

Merülnek fel költségeim, ha a Glamour Beauty Parfüméria webshopjában regisztrálok?

Nem, a Glamour Beauty Parfüméria webshop tagsága most is és a jövőben is természetesen ingyenes.

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, ill. hogyan tudok az elfelejtett jelszavam helyett újat kérni?

Jelszavadat megváltoztatni a fiókodba belépve az oldal bal felső részén található »Fiókom« ikonra kattintva, a »Fiókadatok« menüpont alatt régi és új jelszavad megadásával tudod.
Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, a Bejelentkezés alatt kattints az Elfelejtettem a jelszavam linkre.
Ezt követően e-mail címed megadása után az általunk küldött e-mailben található linkre kattintva tudsz új jelszót beállítani.

Szerkeszthetem önállóan az adataimat?

Igen. Adataidat a fiókodba belépve az oldal bal felső részén található »Fiókom« ikonra kattintva tudod szerkeszteni.

Hogyan törölhetem az adataimat?

Amennyiben fiókodat törölni szeretnéd, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@glamourbeauty.hu e-mail címen.

Szállítás

Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?

A termékeket GLS futárszolgálattal szállítjuk házhoz, kizárólag magyarországi postacímre. Lehetőség van a megrendelt csomagodat GLS Csomagpontra kérni, illetve MPL szolgáltatást is igénybe vehetsz

Milyen szállítási díjak vannak?

A szállítási díjakról bővebben a Szállítási információk menüpontban tájékozódhatsz.

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelés?

A szállítási idő általában 2-5 munkanap, attól függően, hogy hol található a szállítási cím. Kérjük, vedd figyelembe, hogy kiemelt promóciós időszakokban (pl. karácsony) a szállítási idő hosszabb lehet.

Mi történik, ha a csomag nem érkezik meg időben?

Amennyiben a csomag nem érkezik meg a várható időpontig, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, és utánajárunk a probléma okának.

Mi a teendő, ha sérült terméket kaptam?

Ha sérült terméket kaptál, kérjük, haladéktalanul jelezd a problémát Ügyfélszolgálatunkon: telefonon a + 3620 438 3381 számon vagy emailben az info@glamourbeauty.hu címen.

Visszaküldés

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a visszaküldési kérelem kapcsán írásban, az info@glamourbeauty.hu címre küldött leveleddel. A visszaküldés részleteiről a Visszaküldés menüpontban tájékozódhatsz.

Van-e visszaküldési díj?

A visszaküldési költség a vásárlót terheli.

Mennyi idő alatt kapom vissza a pénzemet?

A visszatérítést legfeljebb 14 munkanapon belül végrehajtjuk, miután megkaptuk és feldolgoztuk a visszaküldött terméket.

Fizetés

Hogyan történik a fizetés?

Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a visszaküldési kérelem kapcsán írásban, az info@glamourbeauty.hu címre küldött leveleddel. A visszaküldés részleteiről a Visszaküldés menüpontban tájékozódhatsz.

Milyen devizában történik a fizetés?

Az árak forintban (HUF) kerülnek meghatározásra.

Tartalmazza az ár az áfát?

Igen, az árak tartalmazzák az általános forgalmi adót (ÁFA).

Hogyan kapom meg a számlát?

A számlát e-mailben és nyomtatva is megkapod.

Van lehetőség a termékek árával kapcsolatos módosításra?

Az Üzemeltető jogosult az árakat bármikor módosítani.

HŰSÉGPROGRAM

Ki értékelheti a termékeket?

A termékeket azok értékelhetik, akik a webáruházban rendeltek, vagy akik már használták az adott terméket és érdemi tapasztalatokkal rendelkeznek. A termékértékelés menetéről a Termékértékelési tájékoztató menüpontban találsz további információt.

Hogyan csatlakozhatok a hűségprogramhoz?

Regisztrálj a Glamour Beauty webshopon, és máris hűségprogram taggá válsz. Ha már van regisztrált fiókod, automatikusan csatlakozol. A hűségprogramunkról minden fontos részletet megtalálsz a Hűségprogram leírás és Hűségprogram Szabályzat menüpontokban.

Hogyan gyűjthetek hűségpontokat?

Minden elköltött 100 Ft után 5 hűségpontot kapsz. Például, ha 10.000 Ft-ot költesz, 500 hűségpontot kapsz.

Mennyit érnek a hűségpontok?

Minden megszerzett hűségpont 1 Ft-ot ér. Tehát 1000 hűségpont 1000 Ft-ot ér.

Hogyan válthatom be a hűségpontokat?

A pontokat a következő vásárlásaid során használhatod fel a pénztárnál.

Ki vehet részt a hűségprogramban?

A hűségprogramban azok a természetes személyek vehetnek részt, akik betöltötték a 18. életévüket, regisztráltak a webshopban, és elfogadták a szabályzatot.

Hogyan regisztrálhatok a hűségprogramba?

A regisztrációhoz szükséges megadni a neved, e-mail címed, születési dátumod és egy jelszót, majd elfogadni a hűségprogram szabályzatát és az adatvédelmi tájékoztatót.

Van regisztrációs díj?

A hűségprogramhoz való csatlakozás ingyenes.

Hogyan gyűjthetek pontokat a hűségprogramban?

Pontokat vásárlások során gyűjthetsz, melyeket a következő vásárlásoknál felhasználhatsz. További információt a Hűségprogram leírás és Hűségprogram Szabályzat menüpontokban találsz.