Szállítási információk
Üzemeltető kötelezettséget vállal, hogy a webáruházon keresztül leadott, és az Üzemeltető által visszaigazolt megrendelés esetén a Vásárló által meghatározott mennyiségű terméket becsomagolja, és a Vásárló által választott szállítási módnak megfelelően a megjelölt magyarországi címre szállítja, és ott a Vásárló – vagy az általa kijelölt harmadik személy – részére átadja.
Magyarország területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállításra nincs lehetőség.
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. Az egyes szállítási módokról, az Üzemeltető által vállalt szállítási határidőkről, illetve azok változásáról Üzemeltető minden esetben a weboldalon a „Szállítási információk” menüpontban tájékoztatja a Vásárlót, valamint a Megrendelés leadása előtt is megjeleníti a Vásárló által választható szállítási módokat és azokhoz kapcsolódó szállítási határidőket. A kiszállítást követően Vásárló a kézhez kapott terméket haladéktalanul, de legkésőbb 36 órán belül köteles mennyiségi és csomagolási szempontból ellenőrizni.
GLS házhozszállítás
A csomag kiszállításának maximális határideje a megrendelés visszaigazolásától számított 2-5 munkanap, kézbesítése munkanapokon 8:00-17:00 óra közötti időszakban történik. Kiszállítás kizárólag magyarországi címre történik. Egyes promóciós időszakokban (pl. Black Friday, karácsony, Valentin-nap) a szállítási idő meghosszabbodhat. Rendeléskor munkaidőben, azaz 8:00-17:00 óra között elérhető kiszállítási cím és telefonszám megadásával vállalható a gördülékeny kiszállítás. Szállítási címként nem adható meg postafiók.
A GLS házhozszállítás díja: 1.600 Ft.
Utánvét díja: +500 Ft.
Utánvétes szállítás esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak készpénzben vagy bankkártyával kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.
Ha Vásárló szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, mindenképpen fel kell tüntetni a cég nevét és a kiegészítő cím adatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a Vásárló neve szerepel, a megjegyzés rovatba be kell kerülnie az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható névnek is.
A GLS futár a kiszállítás előtt jelentkezik a Vásárló által megadott telefonszámon. A csomagfeladást követően, várhatóan akár másnap, Vásárló megkapja rendelését, ezt megelőzően a Vásárló kapni fog egy SMS-t a kiszállítás várható időpontjáról.
A kiszállítás pontos időpontjáról érdeklődni a GLS Ügyfélszolgálatán van lehetőség a (06 29) 886-700 telefonszámon vagy a (06 20) 890-0660-as mobiltelefonszámon, munkanapokon 07:00-20:00 óra között. A GLS Futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Kétszeri sikertelen kézbesítés esetén a GLS visszaszállítja a csomagot az Üzemeltető raktárába.
Az át nem vett csomagok szállítási költsége a Vásárlót terheli.
Amennyiben a Vásárló a házhozszállítás lehetőségét választja, és vásárlása meghaladja az ÁSZF-ben meghatározott 15.000 Ft-os értéket, úgy a kiszállítás díja ingyenes. Amennyiben a Vásárló eléri az ingyenes szállításhoz szükséges 15.000 Ft-os minimum költséghatárt, azonban az utánvét lehetőségét választja, az 500 Ft értékű utánvét költség ebben az esetben is felmerül.
GLS CsomagPontra történő szállítás
A Vásárló a megrendelt árut személyesen átveheti a GLS CsomagPontokon, amennyiben a Vásárló a megrendelés során a “Szállítás GLS CsomagPont” opciót választja ki, majd választ a GLS CsomagPont-ok listából.
A GLS CsomagPontra történő szállítás díja: 1.200 Ft.
Utánvét díja: +500 Ft.
Utánvétes szállítás esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a z automatánál bankkártyával kell kifizetni. A GLS csomagautomatákról a GLS weboldalán ál rendelkezésre további információ.
A GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A Vásárló 5 munkanapon belül bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitvatartási idejét.
Az interneten vásárolt áruhoz tartozó számla és garancialevél (ha tartozik az áruhoz) a csomagban található.
MPL házhozszállítás
A csomag kiszállításának maximális határideje a megrendelés visszaigazolásától számított 8-12 munkanap, kézbesítése munkanapokon 8:00-17:00 óra közötti időszakban történik. Kiszállítás kizárólag magyarországi címre történik. Egyes promóciós időszakokban (pl. Black Friday, karácsony, Valentin-nap) a szállítási idő meghosszabbodhat. Rendeléskor munkaidőben, azaz 8:00-17:00 óra között elérhető kiszállítási cím és telefonszám megadásával vállalható a gördülékeny kiszállítás. Szállítási címként nem adható meg postafiók.
Az MPL házhozszállítás díja értékhatártól függetlenül: 1.990 Ft.
Utánvét díja: +500 Ft.
Az MPL a küldeményt 2 alkalommal kísérli meg kézbesíteni a Vásárló részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldeményt érkezéséről és a kézbesítéséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a másik kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés estén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
Egyes promóciós időszakokban (pl. Black Friday, karácsony, Valentin-nap) a szállítási idő meghosszabbodhat. A számlát a csomag tartalmazza.
Ha Vásárló szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, mindenképpen fel kell tüntetni a cég nevét és a kiegészítő cím adatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a Vásárló neve szerepel, a megjegyzés rovatba be kell kerülnie az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható névnek is.